czwartek, 8 stycznia 2015

Co w serialach ciekawego piszczy?

Pod koniec grudnia zazwyczaj w telewizji nie ma nic ciekawego. No może oprócz świątecznych odcinków brytyjskich seriali. Sprawdźcie, co ciekawego będzie można obejrzeć już wkrótce:

5 stycznia z drugim sezonem wraca rewelacyjny Broadchurch, 6 stycznia będzie można zobaczyć drugą część 5 sezonu młodzieżowego Pretty Little Liars. 28 stycznia wraca Suits. 19 lutego będę wypatrywać nowych odcinków Wikingów. 2 marca wróci The Following, który nie powala oryginalnością i wyśmienitym aktorstwem, ale daje się oglądać. 4 kwietnia na drugą część 1 sezonu zaproszą nas producenci serialu Outlander, 5 kwietnia, z 5 sezonem powróci kultowa Gra o tron.

Z nowości w oko wpadły mi:

Galavant - premiera 4 stycznia


Serial nie zapowiada się jakoś szczególnie dobrze, ale dam szansę przynajmniej jednemu odcinkowi.

Komediowa baśń tworzona w formie musicalu. Fabuła skupia się na księciu (Joshua Sasse) i jego zemście na królu (Timothy Omundson), który skradł jego prawdziwą miłość (Mallory Jansen).


EDIT: Całkiem przyjemne!

Marvel's Agent Carter - premiera 6 stycznia

Kojarzycie agentkę Carter z filmów o Kapitanie Ameryce? Stacja ABC postanowiła zrobić o niej serial. Może być ciekawie.


Fabuła „Marvel’s Agent Carter” rozgrywać się będzie w 1946 roku. Serial opowie historię Peggy Carter, która zostaje wysłana na sekretną misje przez Howarda Starka i jednocześnie stara się zapomnieć o stracie miłości swojego życia, czyli Kapitana Ameryki.




Secrets & Lies - premiera 1 marca


Amerykańska wersja australijskiego serialu. W rolach głównych Ryan Philippe i Juliette Lewis. Może być nieźle.



 The Dovekeepers - premiera 31 marca

Serialowy must see! Na podstawie rewelacyjnej powieści Alice Hoffman "Gołębiarki", o której pisałam tu.

Akcja skupia się na czterech niezwykłych kobietach, które walczą o przeżycie podczas oblężenia Masady w 73 roku n.e.


Wayward Pines - premiera 14 maja

 
Wielokrotnie przekładana ekranizacja książki Blake'a Croucha, chyba doczekała się w miarę pewnej daty premiery. Książka już za mną - nowe Twin Peaks to nie będzie...

Agent Secret Service Ethan Burke (Matt Dillon) podczas poszukiwania zaginionych agentów federalnych trafia do spokojnej miejscowości Wayward Pines w Idaho. Jednak w trakcie trwania śledztwa zaczyna pojawiać się więcej pytań niż odpowiedzi. Miasteczko skrywa wiele tajemnic, a Ethan zaczyna obawiać się, że może nie opuścić go żywy.

11 komentarzy:

  1. "Galavanta" mam w planach, ale poczekam na razie, czy się w ogóle utrzyma w ramówce, a na "Wayward Pines" czekam już chyba rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Galavant będzie miał tylko 8 czy 10 odcinków, więc pewnie pierwszy sezon puszczą cały :)

      Usuń
  2. Jakoś żaden mnie nie zachęcił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o seriale, to jestem jak błądzący we mgle. Na razie mam fazę filmową, ale obiecuję sobie, że niebawem zacznę "The walking dead".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "The Walking Dead" oglądałam 1 sezon, ale temat zombie jest jednak nie dla mnie :)

      Usuń
  4. Co prawda muszę najpierw książkę przeczytać, ale The Dovekeepers jest już na mojej liście! Ja się najbardziej cieszę z powrotu "The Good Wife" i "Broadchurch" :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka świetna, więc po serialu duuużo sobie obiecuję :) Broadchurch wróciło i jest świetne :)

      Usuń
  5. Niecierpliwie czekam na Grę o Tron ale obiecuję sobie od dawna, że zacznę oglądać "House of Cards"

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądam seriali. Mam tylko wybrane 2 które lubię :)

    OdpowiedzUsuń