środa, 23 marca 2016

Stosik

Szał zakupów trwa. Ostatnio kupuję więcej niż czytam... A wszystko przez bonito.pl, które kusi ogromnymi zniżkami. Przybyło też trochę książek z biblioteki.


Stosik po lewej stronie:


Denise Mina "The Last Breath" - książka po angielsku pożyczona od znajomej

Jessie Keane "Ruthless" - jw.

Alice Hoffman "Muzeum osobliwości" - kolejna książka autorki znakomitych "Gołębiarek".

S.J Bolton "Małe mroczne kłamstwa" - podobno bardzo dobry kryminał :)

Remigiusz Mróz "Przewieszenie" - drugie podejście do powieści pana Mroza

Alex Marwood "Dziewczyny, które zabiły Chloe" - kolejny kryminał...


Po prawej stronie:


Cristina Sanchez Andrade "Zimowe Panny" - bardzo nastrojowa powieść od Business&Culture i Muzy

Peter May "Wyspa powrotów" - nowa powieść popularnego szkockiego "kryminalisty"

Marta Kisiel "Nomen Omen" - niedawno rozśmieszyło mnie "Dożywocie" dlatego nie mogłam odmówić sobie drugiej powieści pani Kisiel

S.J Watson "Drugie życie" - druga powieść autora "Zanim zasnę"

Lesley Wilson "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" - zakochałam się w okładce

Lauren Groff "Fatum i furia" - dałam się nabrać na wszystkie reklamy zwiastujące niesamowite wrażenia

Robin Hobb "Królewski skrytobójca" - tom drugi trylogii fantasy

Linda Rodriguez McRobbie "Niegrzeczne księżniczki" - kolejny w mojej kolekcji tom z cyklu Prawdziwe Historie


A Wy na co mielibyście ochotę?

33 komentarze:

  1. "Nomen Omen" jest świetny, ja teraz poluję w bibliotece na "Dożywocie".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę tylko napisać, że "Dożywocie" jest świetne :D

      Usuń
  2. Przeczytałam Nomen omen i mi się podobało, przyjmna, rozrywkowa lektura i z chęcią sięgnę po Dożywocie ;)
    Skrytpbójca nadal w planach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie takie jest Dożywocie - przyjemna rozrywka. Skrytobójcę polecam - fantasy w starym stylu ;)

      Usuń
  3. Mam "Nomen Omen" w kolejce. Chętnie przeczytałabym też Alice Hoffman.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alice Hoffman u mnie na tapecie już niedługo :)

      Usuń
  4. Nawet nie wiedziałam o jakichś zniżkach w Bonito. Ale moja szafa i tak już pęka w szwach, nie mam miejsca na nowości

    OdpowiedzUsuń
  5. Denise Mina nieźle pisze, z tym, że "The Last Breath", czyli po naszemu "Ostatnie tchnienie", jest trzecią częścią cyklu, ale to zdaje sie nie będzie przeszkadzać. Poza tym widzę trochę pozycji, które juz przeczytałam, ale mnóstwo dla mnie dziewiczych. Czekam na Twoje wrażenia z "Fatum i Furia", tym razem to ja jestem ostrożna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że to chyba któraś z kolei książka, bo przeczytałam już ze 20 stron, ale chyba nie będzie tak źle :)

      Usuń
  6. Bardzo bym chciała przeczytać Fatum i furia :) Czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaaa nie wiedziałam, że Hoffman napisała coś jeszcze... rozumiem Twój zakupoholizm.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie przeczytałbym "Drugie życie". "Fatum i furia" też kusi..
    pozdrawiam
    tommy z Samotni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusi, kusi. Nawet nie wiem co wybrać pierwsze :)

      Usuń
  9. Ciekawią mnie "Zimowe panny". Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stos! "Fatum i furia", "Nomen omen", "Drugie życie" i "Osobliwe..." - te książki na 100% przeczytam. Zazdroszczę cudownych zdobyczy :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Książkę Bolton już dość dawno kupiłem, ale jakoś nie mam czasu się za nią zabrać :D Możesz napisać ze dwa słowa jak przeczytasz - czy rzeczywiście taka dobra :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj skończyłam i mam mieszane uczucia, strasznie namotała mi w głowie :P

      Usuń
  12. Przyznam szczerze, że nie wiem na co miałabym ochotę, bo już nie wiem co czytać. Nadmiar lektur mnie przerasta. Co gorsze mój nałóg kupowania ma się dobrze, a w wszystko za sprawą czytnika i promocji na e-booki. Ps. Widzę, że flakonik z Pepco rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na "szczęście" nie mam czytnika, bo chyba całkiem bym się załamała :/ Pepco jest the best :D

      Usuń
  13. Zazdroszczę Hoffman i Watson. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem czy spodoba Ci się "Nomen omen" ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż żałuję, że jeszcze z Twojego stosiku nic nie czytałam :(

    OdpowiedzUsuń