sobota, 16 marca 2013

Stosik razy dwa

Dość dawno nie było u mnie stosiku. Przystopowałam nieco z zakupami, było trochę innych wydatków, nie mówiąc już o brak miejsca. Od ostatniego stosiku z początku roku kupiłam tylko trzy książki. Nadal bardzo dużo wypożyczam z biblioteki, chociaż staram się ograniczać. Zobaczcie sami:


Paulo Bacigualpi "Zatopione miasta" - chwalona na wielu blogach książka postapokaliptystyczna, kupiona z powodu promocji i wydania pierwszego tomu "Złomiarza"

Elif Shafak "Czterdzieści zasad miłości" - poprzednie książki autorki były świetne, a recenzja Karkam przekonała mnie, że muszę ją mieć :)

Stephen King "To" - nie pamiętam czemu chciałam kupić właśnie tę książkę Mistrza Grozy, ale gdy tylko zobaczyłam promocję, wiedziałam, że muszę ją mieć :)

Tylko trzy książki w półtora miesiąca to dla mnie niezły odwyk, ale już planuję kolejne zakupy. Miałam oszczędzać do Targów Książek w Warszawie, ale nie wiem czy będę potrafiła się powstrzymać.

Stosik z 2 bibliotek:


John Hart "Ostatnie dziecko" - thriller wypożyczony pod wpływem blogerów

Georgia Bockoven "Rok, który wszystko zmienił" - wypożyczona przez mamę, ale może i ja przeczytam?

Kimberly Freeman "Wzgórze dzikich kwiatów" - uwielbiam sagi rodzinne, więc tę książkę po porstu musiałam wypożyczyć. W planach na kolejny tydzień.

Carrie Ryan "Śmiercionośne fale" - drugi tom serii o zombiech, jeszcze nie wiem czy się zapoznam

Jarosław Grzędowicz "Pan Lodowego Ogrodu" tom 2 - niedawno czytałam część pierwszą, spodobała mi się i zamierzam przeczytać wszystkie

Sarah Macdonald "Muzyka fal" - do przeczytania przekonały mnie Imani i Jenah, jestem w połowie i na razie bardzo mi się podoba

Asa Larsson "W ofierze Molochowii" - tom czwarty serii z Rebeką Martinsson

Katarzyna Michalak "Mistrz" - znów pod wpływem blogerów, a szczególnie Binoli :)

Caro Feely "Winnica marzeń" - wypożyczona na prośbę mamy, ale to może być też książka dla mnie

Elżbieta Cherezińska "Ja jestem Haldred" - kontynuacja "Sagi Sigrun", podobno jeszcze lepsza

Julia P. Gelardi "Niezwykłe kobiety Romanowów" - świetna książka! Planuję dokończyć ją w ten weekend

W stosie powinny znaleźć się jeszcze "Śmiertelny chłód" Camilii Ceder i "Sekretne życie CeeCee Willkies" Diane Chamberlaine, ale pojechały z moją mamą do sanatorium i wracają za 2 tygodnie :)

Recenzję której książki chcielibyście przeczytać najpierw?

53 komentarze:

  1. Sama bym chciała mieć Kinga - To :) Gdybym zobaczyła promocję, pewnie też bym się nie oparła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) była na Bonito.pl za 33 zł chyba.

      Usuń
  2. Piękne lektury, nawet nie będę wymieniać co bym przeczytała, ale Romanowów na pewno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad Romanowami będę się pewnie zachwycać w przyszłym tygodniu w recenzji - świetna lektura, szkoda tylko, że nie mam na własność.

      Usuń
  3. Jak wygląda wydanie "To"? Kiedyś miałam z biblioteki i były tak malutkie literki i źle się czytało, w efekcie książkę musiałam odłożyć. Mam nadzieję, że "Mistrz" Ci się spodoba. Rety, jak ja przeżywałam tę historię :D Czytałam jeszcze "Muzykę fal", bardzo dobra powieść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety literki są bardzo małe - jeszcze nigdzie nie widziałam tak małego drugu :/ Też mam taką nadzieję, szykuję się na dobrą zabawę :)

      Usuń
    2. Szkoda, poszukuję przyzwoitego wydania, którego nie trzeba by było czytać z lupą :)

      Usuń
    3. No niestety :( "To" jest ładnie wydane, ale powinno być w 2 tomach.

      Usuń
    4. Nie no może nie przesadzajmy... W "Tym" nie była wcale taka mała czcionka. Była pomniejszona to fakt, ale nie trzeba do niej lupy :).

      Pozdrawiam!
      Melon

      Usuń
    5. W moim wydaniu jest mała niestety, okularnica jestem niedowidzącą więc zwracam uwagę na czcionkę :)

      Pozdrawiam Melonie :)

      Usuń
  4. Jestem bardzo ciekawa Zatopionych miast.
    Piękne zdobycze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale muszę najpierw zdobyć "Złomiarza". Dziękuję :)

      Usuń
  5. King kusi tą swoją objętością, oj kusi. A i Safak Ci zazdroszczę, sama mam ją w planach. Czytałaś może jej książkę "Bękart ze Stambułu"? Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. King kusi, ale mały druk już niestety nie :( Czytałam "Bękarta ze Stambułu" i "Pchli pałac" - obie świetne :)

      Usuń
  6. Mistrza i Wzgórze Dzikich Kwiatów gorąco polecam. Kobiety Romanowów chętnie bym przeczytała, a już najbardziej przemawia do mnie "Sekretne życie..."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mi się spodobają, a szczególnie "Mistrz" :) "Sekretne życie..." to podobno gorsza książka pani Chamberlain...

      Usuń
  7. Zaszalałaś i to bardzo. Chyba ogołociłaś bibliotekę :-) Świetne nabytki. Szczególnie czekam na recenzje ,,To''. Życzę przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee nawet nie tak bardzo, obie biblioteki stoją i mają się dobrze ;) Nawet nie chcę myśleć co ja tam jeszcze porezerwowałam :P Z "To" jest ten problem, że to bardzo obszerna książka i jest mały druczek :(

      Usuń
  8. Jestem ciekawa czy spodoba Ci sie Safak.
    A druga czesc "Polnocnej drogi" faktycznie lepsza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Saga Sigrun" mi się podobała, więc nie wątpię, że i 2 tom też :) Safak lubię więc podejrzewam, że będzie ok :)

      Usuń
  9. Czekam na reckę "Zatopionych miast" ponieważ jest to pozycja która ciekawi mnie chyba najbardziej. Kingowi nie dorówna, ale może też będzie całkiem przyjemna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kingowi zapewne nie, ale może okazać się dobra :)

      Usuń
  10. Ja też parę dni temu zakupiłam "To" ;) Stosiki świetne, ciekawie Twoja biblioteka oznacza książki - od razu wiadomo z grzbietu, jaki tytuł. Niby przy nowościach i tak widać, ale są książki w starych obwolutach bez napisów na grzbietach, a wówczas szukanie tytułu przypomina gehennę. Każdą książkę trzeba wyjąć, otworzyć i sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to bardzo wygodne, od razu widać, które książki są z której biblioteki :)

      Usuń
  11. A ja mam "To" z poprzedniego wydania, kosztowało mnie 50 zł, ale książka warta jest każdych pieniędzy :) Jedna z moich ulubionych powieści Króla :) Z tych grubaśnych polecam też "Pod Kopułą". W bibliotece zaszalałaś, zdecydowanie, hehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Twoje wydanie ma większe literki. Warto byłoby wydać więcej i nie musieć czytać z lupą :P

      Usuń
  12. Chętnie przeczytałabym "Ostatnie dziecko". No i "To" też muszę kiedyś przytargać do domu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ostatnie dziecko" jest podobno świetna, mam nadzieję, że tak dobra jak głoszą recenzję :)

      Usuń
  13. Zazdroszczę Kinga na własność :) Chętnie bym podkradła!
    Życzę Ci przyjemnego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój stosik przy Twoich stosach to strasznie marnie wypada:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam nie liczy się ilość, ale jakość! Zresztą własne tylko 3, a reszta z biblioteki :)

      Usuń
  15. Widzę kilka cegieł :) Zdecydowanie będziesz miała, co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie te King cegłowaty :) Ehh czytać to ja mam co tylko kiedy? :P

      Usuń
  16. Piękny stosik! ale masz fajnie, że masz tyle ciekawych książek w bibliotece! u mnie to bida...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moją miejską bibliotekę nie mogę narzekać, jest zaopatrzona lepiej niż niektóre duże warszawskie biblioteki...

      Usuń
  17. Z zaprezentowanych znam dwie - Larsson i Hurta. Mam też identyczne wydanie "To" Kinga, tyle, że kupiłam 2 lata temu i bez promocji:/, jeszcze nie czytałam. Skoro pytasz co chcemy najpierw, to ja właśnie "To":).
    Wciąż zastanawiam się nad Cherezińską, bo gdzie się nie obrócę, tam zachwyt.
    W każdym razie zabezpieczyłaś się książkowo na jakiś czas i od razu lepiej:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby przeczytać "To" będę musiała rzucić inne książki na miesiąc ;)
      "Saga Sigrun" podobała mi się, ale nie zrobiła takiego wrażenia jak "Korona śniegu i krwi", którą gorąco polecam!

      Usuń
  18. Bardzo cieszę się, że zainteresowałam Cię tą książką Shafak :) Mam tylko nadzieję, że nie zawiedziesz się, bo w porównaniu do "Bękarta ze Stambułu" to "Czterdzieści zasad miłości" wypadają słabiej, ale nadal dobrze :) Poza tym zerkam na Twój ogromny stos biblioteczny i mimowolnie uśmiecham się. Jesteś książkową wariatką :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że i tak mi się spodoba :)
      To prawda - jestem szczęśliwą książkową wariatką :D

      Usuń
  19. ,,Pana Lodowego Ogrodu" chciałabym najpierw recenzję:)
    Ja też się nie mogę powstrzymać od zakupów książkowych;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy jeszcze w marcu przeczytam, ale w kwietniu już na pewno :)

      Usuń
  20. Sporo perełek przygarnęłaś do domu :)
    Cieszę się, że zachęciłam Cię do "Muzyki fal". Mam nadzieję, że nie będziesz żałować :)
    Pozostaje mi jeszcze życzyć Ci więcej czasu na czytanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj sporo, a jeszcze moja skrzynka pocztowa krzyczy coś o innych zamówionych książkach :P
      "Muzykę fal" już skończyłam i podobała mi się.
      Przydałoby się więcej czasu, oj tak :(

      Usuń
  21. Ciekawa jestem recenzji 'Złomiarza', bo zbiera mocno różnorodne oceny i opinie.

    A przy okazji pozdrawiam imienniczkę :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Złomiarza" jeszcze nie posiadam, ale mam w planach kupić :)

      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
    2. A widzisz, głupoty piszę. Miałam na myśli 'Zatopione Miasta' :o)

      Usuń
  22. Chętnie zapoznam się z recenzją "Czterdziestu zasad miłości" E. Shafak, bo sama mam ochotę na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh tylko kiedy uda mi się ją przeczytać? :)

      Usuń
  23. O Shafak i Cherezińskiej słyszałam dużo dobrego, najbardziej gratuluję zdobyczy Kinga - tylko 33zł?! Świetna okazja i genialna lektura, ja kiedyś też męczyłam się z tą małą czcionką:) O, i jeszcze Pan Lodowego Ogrodu - ja wczoraj wypożyczyłam drugi tom:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowita promocja, nie wahałam się ani chwili :) Ja wypożyczyłam sobie 2 i 3 tom od razu :)

      Usuń