piątek, 27 maja 2016

Stos

Powinnam sobie zrobić jakieś limity na kupowanie książek, bo to co zrobiłam w maju to już gruba przesada. Targi Książki temu winne... Co prawda nie wszystkie te książki to zakupy własne, ale...



Od góry:

Ove Logmansbo "Enklawa" - z biblioteki; kryminał, którego akcja rozgrywa się na Wyspach Owczych

Rosamund Lupton "Barwa ciszy" - 3 książka autorki bardzo dobrego "Potem" i "Siostry"

Jenny Rogneby "Leona. Kości zostały rzucone" - od wydawnictwa Marginesy; kryminał o pewnej nietypowej policjantce

Peter Swanson "Czasem warto zabić" - od wydawnictwa Marginesy; thriller psychologiczny, już za mną

Care Santos "Czekoladowe pragnienie" - wygrana na blogu http://hugekultura.blogspot.com/

Tove Alsterdal "Weź mnie za rękę" - od Business&Culture

Elif Shafak "Uczeń architekta" - zakup na bonito.pl; kolejna książka znakomitej tureckiej autorki

Elizabeth Herrmann "Wioska morderców" - bonito.pl; niemiecki kryminał

Michael Crummey "Rzeka złodziei" - bonito.pl; debiutancka książka Crummeya

Melanie Raabe "Pułapka" - zakupy targowe, nowość kupiona za połowę ceny!

Rachel Abbot "Obce dziecko" - zakupiona na Targach, gorąco polecana przez panią z wydawnictwa:)

Demet Altınyeleklioğlu "Sułtanka Kosem. W haremie. Księga 1" - zakup targowy specjalnie dla mojej Mamy :)

Remigiusz Mróz "Trawers" - ostatni tom trylogii o Forście

Nele Neuhaus "Nielubiana" - pierwszy tom (wydany jako ostatni) serii o komisarzu von Bodensteinie i Pii Kirchoff

Kate Morton "Dom nad jeziorem" - najnowsza książka poczytnej brytyjskiej autorki

Jaume Cabre "Cień eunucha" - ze zdobytym podpisem autora!


Zapowiadają się zaczytane wakacje...

37 komentarzy:

  1. Wow, imponujące nabytki :) Z całego stosu czytałam tylko "Czasem warto zabić" i jestem ciekawa Twojej opinii. Mnie ta książka zupełnie nie podeszła i byłam srodze zawiedziona. Zazdroszczę oczywiście Cabre z podpisem :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Czasem warto zabić" miało potencjał, ale okazało się książką jednak dość przeciętną. Dziękuję :)

      Usuń
  2. Nieźle, nieźle. Czytałam "Wioskę morderców". Całkiem niezły kryminał, oryginalny, tylko że trochę mi tłumaczenie czasami zgrzytało. No i ci policjanci niemieccy jacyś tacy mało rozgarnięci... A mam ochotę na "Weź mnie za rękę" Alsterdal. No i na Crummey'a. A ta powieść Caré Santos to był duży hit w Hiszpanii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Weź mnie za rękę" pewnie będę niedługo czytała, mam nadzieję, że przed wyjazdem dam radę :)

      Usuń
  3. Ile fajnych kryminałów :) Ostatnio czytam ich mniej i chyba powinnam się za jakiś zabrać, zwłaszcza, że na półce czeka ich kilka. W planach mam właśnie autorkę Nele Neuhaus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryminalnie się u mnie ostatnio zrobiło :) Nele Neuhaus polecam!

      Usuń
  4. Wszystkie piękne. Zazdroszczę ! A "Wiosnka morderców" fajna, bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo pozytywnych opinii już czytałam, więc cieszę się na lekturę!

      Usuń
  5. Kilka książek chętnie bym Ci podebrała, piękny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny stos - w szczególności zazdroszczę wreszcie wydanej powieści Neuhaus. Sam na nią poluję! Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale stos !!
    Abbott i Swansona zamówiłem w bibliotece (ostatnio staram się mniej kupować:)), ciekawi mnie też "Enklawa".
    pozdrawiam
    tommy z samotni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się chwiał :D Ja mam lekki odwrót od biblioteki, ale pewnie nie na długo :)

      Usuń
  8. Ale cudo! :) Też bym chciała mieć taki stos :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wygląda to stosisko, mam nadzieję, że dostarczy Ci mnóstwo wrażeń :) Ciekawi mnie książka
    Tove Alsterdal :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No powiem Ci, że ta góra książek jest imponująca :)
    Ale ja też na Targach zaszalałam, więc wiem jak to jest.

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie czytam "Wioskę morderców" i szczerze mówiąc mocno się męczę;p Liczyłam na coś naprawdę dobrego a tu na razie lipa. "Trawers" na pewno przeczytam, żeby zakończyć trylogię. "Enklawę" mam w planach i ciekawi mnie "Dom nad jeziorem", bo poprzednie książki autorki bardzo mi się podobały.
    Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mnie zmartwiłaś! Trawers już za mną, a "Enklawa" w planach na najbliższy tydzień :)

      Dzięki!

      Usuń
  12. Też na to choruję - półki mi się tylko wyginają od tego "hobby" :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Robi wrażenie :) Ja kupiłam w maju przewodnik po Andaluzji i Algarve, to dużo jak na mnie, bo książki z reguły wypożyczam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie muszę kupić przewodnik po Kanarach...

      Usuń
  14. ależ po co robić sobie limity? :) w życiu trzeba sprawiać sobie dużo przyjemności :) sama z przyjemnością przygarnęłabym "Barwę ciszy" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ok, biorę wszystko. :D
    I wciąż żałuję, że nie spotkałyśmy się w Warszawie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale po co się ograniczać, skoro nowe książki przynoszą tyle radości. :P
    Najbardziej ciekawa jestem książki Mroza i z chęcią sięgnęłabym po kryminał Neuhaus. Niedawno czytałam "Złego wilka" i co prawda trochę się wynudziłam, bo według mnie wszystko było za bardzo rozwleczone, ale mimo to autorka mnie zaintrygowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak, ale portfel strasznie na tym cierpi :P
      Hmm mi się "Zły wilk" podobał :)

      Usuń
    2. Nie oceniam "Złego wilka" nisko, książka była niezła, tematyka dość mocna i ten cały wątek zrobił na mnie duże wrażenie, ale odniosłam wrażenie, że momentami jest za bardzo przegadana. Ciekawa jestem innych powieści autorki. :)

      Usuń
    3. No to przegadanie jest charakterystyczne dla tej autorki :)

      Usuń
  17. Stos konkretny :D Nic z niego jeszcze nie czytałam :(

    OdpowiedzUsuń