czwartek, 2 lipca 2015

Stosik

Zebrało mi się kilka książek z różnych źródeł. Trochę wypożyczonych z biblioteki, kilka kupionych, jedna pożyczka od koleżanki i dwa prezenty. Dobrze, że niedługo mam urlop :)


Od góry:

Jojo Moyes "Razem będzie lepiej" - już przeczytana, polecam!

Ben Aaronovitch "Księżyc nad Soho" - dzisiejsza zdobycz biblioteczna

Kristina Ohlsson "Papierowy chłopiec" - jw.

Sascha Arango "Prawda i inne kłamstwa" - jw. polecana niedawno przez Jane Doe

Chris Carter "Nocny prześladowca" - trzecia część kryminalnego cyklu z Robertem Hunterem, niedługo kończę, na razie jest nieźle

Jesper Juul "Kryzys szkoły" i "Twoje kompetentne dziecko" - na stosiku zabrakło jeszcze "NIE z miłości", które pożyczyłam siostrze; prezent

Dennis Lehane "Pułapka zza grobu" - pożyczone od koleżanki

Herbjorg Wassmo "Te chwile" - kupiona w Empiku (za cenę okładkową sic!) z okazji spotkania z autorką

English Fairy Tales - do ćwiczenia języka :)

Wall Street Story Angielski thriller z ćwiczeniami - jw.

Angielski dla zaawansowanych Nie Gryzie - jw.

Stephen King "Znalezione, nie kradzione" - obniżka cen na bonito.pl

 Allastair Bonnet "Poza mapą" - jw.

Donna Tartt "Szczygieł" - jw. kupiona pomimo wątpliwości; zdecydowałam jednak dać szanse autorce


Czytaliście coś? Polecacie coś szczególnie mocno?

27 komentarzy:

  1. Aaronovitch jest nudny moim zdaniem. Ciekawe, co Ty sadzisz. No i czekam na Twoja opinie o Arango. Jak na razie zbiera same pochwaly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Rzeki Londynu" były ok, ale szału nie było (marudna jestem ostatnio). Arango jestem bardzo, bardzo ciekawa.

      Usuń
  2. Jak to jest kupić książkę w cenie okładkowej? :D

    Carter jest super, Wassmo fajna. A poza tym, ogromnie chcę przeczytać "Szczygła".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczam, że to bardzo przykre i bolesne uczucie... :D

      Usuń
    2. Płakała jak płaciła... :P

      A Cartera właśnie dokończyłam, tak mnie wciągnął :)

      Usuń
  3. Niczego kompletnie nie czytałam, ale chciałabym przeczytać książkę autorstwa Denisa Lehane. Kilka dorbych lat temu czytałam świetną "Wyspę tajemnic".

    Pozdrawiam, Insane z przy-goracej-herbacie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wyspa tajemnic" była świetna, ten cykl też jest całkiem niezły :)

      Usuń
  4. Właśnie skończyłem "Prawdę i inne kłamstwa". Wybornie napisany kryminał. Zdecydowanie polecam :)
    tommyknocker

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mama mi porwała, ale jak tylko przeczytam Pana Holmesa i Pływaka to się biorę :)

      Usuń
  5. "Papierowego chłopca" też bym chciała znaleźć u siebie w bibliotece:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekałam kilka miesięcy i się w końcu doczekałam :)

      Usuń
  6. Nie znam żadnej z tych książek, ale Moyes mnie kusi:))

    OdpowiedzUsuń
  7. No, ja sie cieszę, ze nie kupiłam Szczygła - byłaby kolejna cegła wątpliwej jakości zalegająca na polce. Aaronovitcha niestety nie ma u mnie w bibliotece (chyba ze im sama podaruje Rzeki Londynu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak zdecydowałam się na "Szczygła", choć Twoja recenzja mnie mocno zniechęciła. Pożałowałam tej decyzji kiedy musiała dotargać tomiszcze do domu :P

      Usuń
  8. "Szczygieł" jest moim must read! I jeszcze chciałabym go sobie sama kupić bo okładka pod obwolutą jest piękna <3

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie muszę przeczytać "Znalezione, nie kradzione", bo uwielbiam Kinga ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie Jojo Moyes, bo planuję przeczytać, Lehane'a mam na półce, więc lektura przede mną, a Chrisa Cartera chciałabym poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne;) Zapraszam też na mojego bloga: http://blogoksilatiogolozyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na recenzję "Szczygła" - coraz częściej tę książkę gdzieś widzę :) Zastanawiam się nad przeczytaniem, zobaczę czy warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rety, kiedy ja się za tą cegłę zabiorę... :)

      Usuń
  13. Stosik wspaniały, aż żałuję, że nie znam jeszcze żadnej z tych książek :(

    OdpowiedzUsuń