sobota, 12 lipca 2014

Stosik

Choć mam w zanadrzu kilka notek i parę zaległości, to pokażę Wam co do mnie przybyło, bo na kilka z tych książek bardzo czekałam i ogromnie się z nich cieszę! Oto moje lektury na lipiec i sierpień:



Od góry:

Diane Chamberlain "W słusznej sprawie" - czytałam dwie książki autorki i bardzo mi się podobały, teraz też liczę na dobrą lekturę

Veit Etzold "Cięcie" - gdzieś czytałam pozytywną recenzję tej książki

Donato Carrisi "Trybunał dusz" - druga książka autora niezłego "Zaklinacza".

Trudi Canavan "Złodziejska magia" - choć Canavan pisze zaledwie przeciętne książki fantastyczne to wciąż do niej wracam.

Linwood Barclay "Na własne oczy" - moje pierwsze spotkanie z Barclayem.

Sarah Lotz "Troje" - wreszcie wpadło w moje ręce osławione "Troje"!

Elizabeth Cooke "Tajemnice Rutherford Park" - od wydawnictwa Marginesy, wczoraj skończyłam i napiszę coś wkrótce.

Elżbieta Cherezińska "Niewidzialna korona" - wyczekana i wymarzona! Od Libroteki



I na koniec dwa dzisiejsze zakupy w ramach ćwiczenia języka angielskiego:




Co polecicie mi na początek?

53 komentarze:

  1. Ciekawie zapowiada się twój stosik, szczególną ochotę mam na ,,Troje" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wkrótce zaczynam, bo za mną spora kolejka w bibliotece :)

      Usuń
  2. Czytałam "Cięcie" i "Troje" - bardzo dobre książki i dobrze spędziłam z nimi czas. A z Twojego stosiku zainteresowała mnie "Niewidzialna korona"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się cieszę na samą myśl o lekturze :) Cherezińska świetnie pisze!

      Usuń
  3. Miłego czytania, Będę wypatrywać recenzji. Na początek English Matters- artykuły są naprawdę niezłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. English Matters - na razie przeczytałam 2 artykuły :)

      Usuń
  4. Szczerze zazdroszczę "Troje" :) No i już jestem ciekawa Twojej opinii na temat tej książki.
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cherezińska to mój Must Have :D

    OdpowiedzUsuń
  6. D. Chamberlain czytałam cztery książki w wszystkie były rewelacyjne, "W słusznej ..." jeszcze nie czytałam. Fajny stosik - miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam Chamberlain jeszcze 2 lub 3 do nadrobienia. Dziękuję :)

      Usuń
  7. Ciekawa jestem, czy sposoba Ci się "Troje". Widzialam bardzo sprzeczne recenzje jak do tej pory. No i Cherezinska! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czytałam różne opinie, więc postanowiłam sama sprawdzić, ale jestem ciekawa :D

      Usuń
  8. Cięcia także jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że ktoś czyta książki z bilblioteki! Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam jedynie "Troje", które bardzo mi się podobało. Chętnie sięgnęłabym po Chamberlain. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mi też "Troje" się spodoba :)

      Usuń
  11. Graruluję. Aż się zdziwiłem, że w bibliotece dałaś radę dorwać Troje. Szczęśliwe łowy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa, jak Ci się spodoba "Trybunał dusz", bo zgadzam się, że "Zaklinacz" był niezły. Ja bym chciała bliżej poznać twórczość Cherezińskiej, bo dotychczas czytałam tylko jedną książkę z cyklu Północna Droga. A Chamberlain pisze bardzo fajnie, jeszcze się nie zawiodłam na jej powieściach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci "Koronę śniegu i krwi" - czyta się trochę jak polską Grę o tron (sic! nie wierzę, że to napisałam :P).

      Usuń
  13. Ja z kolei czekam na recenzję "Tajemnic Rutherford Park", gdyż mam wrażenie, że ta książka może mi się spodobać. A EM też czytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że autorka ma potencjał, ale więcej napiszę później :)

      Usuń
  14. Na zaostrzenie apetytu Linwood Barclay, danie główne Cherezińska i deser... według uznania :)

    Jakoś ostatnio nie udaje mi się za pierwszym razem opublikować komcia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi smacznie :)

      Nie mam pojęcia czemu, może blogger znowu wariuje? :/

      Usuń
  15. Cherezińską, "Cięcie" i "Troje" bym podkradła!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaczęłabym od Cięcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oo, Troje i Niewidzialna korona, chcę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Carrisigo mam , ale jeszcze nie czytałem. Linwooda Barclaya chyba polecać nie trzeba :) życzę miłego czytania
    tommyknocker

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam Troje, Cięcie i W słusznej sprawie :))))) Porównamy wrażenia :)
    Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że "W słusznej sprawie" już masz, ja dalej czekam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam i nie mam, bo na razie mi mama zabrała :)

      Usuń
  21. Ciekawe nabytki. Osobiście czytałam jedynie ''Cięcie'' i nawet mi się podobało. Mam również ''Troje'' ale jeszcze nie czytałam, lecz zamierzam.Reszty nie znam, zatem będę czekać na twoje recenzje. Życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę Cherezińskiej i mam podobne zdanie co do Canavan, ale ja do niej nie wracam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA jej dam jeszcze jedną szansę...

      Usuń
  23. Ja również zazdroszczę Cherezińskiej (która, jak się zdaje, cieszy się dużą popularnością w blogosferze). ;) I czekam na recenzję, rzecz jasna. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  24. Podebrałabym "W słusznej sprawie", "Cięcie" i "Troje". Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Porwałabym Ci książkę z dołu stosiku. Mam nadzieję, że nie napiszesz recenzji na końcu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie na końcu :) Pewnie na początku sierpnia coś skrobnę :)

      Usuń
  26. Mam za sobą "Troje", właśnie umieściłam swoją opinię na temat tej książki. Chętnie przeczytałabym powieść Chamberlain oraz "Tajemnicę Rutherford Park".

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej kusi mnie "Troje" i "W słusznej sprawie". Chamberlain chcę poznać już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń