czwartek, 28 listopada 2013

Wyniki konkursu z Koppelem

Do wczoraj mogliście pisać o swoich największych tegorocznych rozczarowaniach książkowym. Najciekawsza (choć tak na prawdę to wszystkie były ciekawe) wypowiedź zostanie nagrodzona powieścią szwedzkiego autora Hansa Koppela pt. "Ona już nie wróci".

Autorką wypowiedzi, którą uznałam za najciekawszą jest...






AnnRK, która napisała:

Największe rozczarowanie? Chyba to, które odczułam niedawno. Na pewno wiesz jak to jest, gdy sięgasz po książkę idealnie wpasowującą się w Twój gust. Pełna nadziei, z drżeniem rąk zaczynasz czytać. Mają być emocje, tajemnice, temat jest stworzony dla ciebie, ale cóż... zamiast tego wszystkiego, z każdą kolejną przeczytaną stroną jesteś tylko coraz bardziej rozczarowana. Nie masz pojęcia jak to się mogło stać, że tak ciekawy, intrygujący, dający niesamowite pole popisu dla wyobraźni, został tak okrutnie zmarnowany. Masz ochotę rzucić książką o ścianę, ale wrodzona przyzwoitość Cię przed tym powstrzymuje. Takie właśnie emocje towarzyszyły mi podczas lektury "Sekretu Picassa" Francesca Morallesa.

 Zwyciężczynię powiadomiłam drogą mailową. Mam nadzieję, że niedługo uda mi się zorganizować kolejny konkurs.

9 komentarzy: