środa, 28 listopada 2012

Stosy dwa

Czytam obecnie aż cztery książki, więc recenzje nie pojawią się szybko - tym bardziej, że są to raczej grube tomiska. Dziś dwa stosy książek, które zdobyłam w listopadzie.

Stosik własny:


Trzy pierwsze książki to wygrane w konkursach:

David Mitchell "Atlas chmur" - razem z biletem na przedpremierowy pokaz filmu - wygrana na gildia.pl
Carmen Posadas "Zaproszenie na morderstwo" - wygrana u Cassiel
Sara Blaedel "Mam na imię Księżniczka" - wygrana u Miqii

Dalej zakupy własne:

3 za 2 u Prószyńskiego:

Sara Blaedel "Handlarz śmiercią" - skoro mam 2 tom to musiałam skorzystać z okazji i kupić pierwszy ;)
Lisa Scottline "Spójrz mi w oczy" - ta książka po prostu mnie prześladowała
Rachel Hore "Pod nocnym niebem" - od dawna chciałam przeczytać

W Matrasie:

Neal Shustermann "Podzieleni" - kupiona na spółkę z tatą ;)
Małgorzata Gutowska - Adamczyk "Róża z Wolskich. Podróż do miasta świateł" - przeczytana i zrecenzowana

Promocja w Empiku:

J.K. Rowling "Trafny wybór" - musiałam mieć
Steven Erikson "Ogrody księżyca" - pierwszy tom z cyklu, przedwczesny prezent świąteczny odemnie dla mnie ;)

I na koniec stosisko biblioteczne:


C.W Chima "Tron szarych wilków" tom 3 - czytałam 2 pierwsze tomy, a lubię kończyć cykle
L. Griffin "Nie do wybaczenia" - kryminało - romans? jeszcze nie wiem czy przeczytam
Ch. Link "Obserwator" - kolejna książka niemieckiej autorki
L.G.W Persson "Linda: historia pewnej zbrodni" - tego skandynawa bardzo lubię
K. Shamsie "Złamane wersety" - pierwsze spotkanie z tą autorką
R. Montero "Łzy w deszczu" - ta książka ma mieszane recenzje, ale zapowiada się ciekawie
T. Canavan "Królowa zdrajców" ks.3 - panią Canavan czytam z przyzwyczajenia, ale zdecydowanie nie zachwyca
O. Wilde "Portret Doriana Greya" - na ukończeniu, czytana w ramach Wyzwania Listopadowego
M. Zaar "Nagi ambasador" - nowe nazwisko w Czarnej Serii, zaczęłam, ale na razie nie porywa
M. J Sullivan "Nowe imperium. Szmaragdowy sztorm" - 3 i 4 tom o złodziejskim duecie Ryiria
D. Kennedy "Kobieta z Piątej Dzielnicy" - przeczytana i zrecenzowana
A. Gaynord "Dziewczyna w błękitnej sukience" - wzięłam zachęcona recenzjami
O. Fallacii "Kapelusz cały w czereśniach" - historia rodziny Oriany Fallacii
Ł. Modelski "Dziewczyny wojenne" - wielki apetyt mam na tą książkę

Plany na grudzień - przeczytać jak najwięcej ze stosu bibliotecznego.

39 komentarzy:

  1. Jej, jakie stosy, aż miło się patrzy :)
    Przyjemnej lektury życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej, książka interesująca, pozostałe również:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko i córko. Jak Ty przytachałaś ten stos z biblioteki? W mojej bibliotece mogę wypożyczyć tylko 4 książki na okres jednego miesiąca. Jak to się stało, że wyniosłaś ich aż tyle? :) Coś cudownego, bardzo ciekawe pozycje, które interesują mnie od dawna. Widzę "Atlas Chmur" - cudowna książka, życzę Ci miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko na raz na szczęście i z 2 bibliotek ;) Czterach domowników ma karty do jednej biblioteki i razem możemy wypożyczyc 20 książek - z czego jak widać korzystam ;) A w jednej mogę wypożyczyć 5 i tym cudem tak się zbiera. A to jeszcze nie wszystko bo moja mama tez ma parę ksiażek u siebie. "Atlas chmur" chciałabym jak najszybciej przeczytać, ale kolejka jest długa...Dziękuję!

      Usuń
  4. Zazdroszczę "Trafnego wyboru" :P Świetne stosy. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam wyjścia z "Trafnym wyborem" - mus stać obok Potterów :) Dziękuję :)

      Usuń
  5. Stos biblioteczny imponujący. Jak ja się wybieram na objazd moich trzech bibliotek, to wracam z podobnym ;) Sama poluję na ksiażkę Rowling i "Podróż do miasta świateł" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 biblioteki - super! Jeśli jeszcze są dobrze zaopatrzone to marzenie :)

      Usuń
  6. Mogłabym wynieść cały pierwszy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Imponujące stosy;p
    "Pod nocnym niebem" czytałam jakiś czas temu. A na dwie pozostałe książki od Prószyńskiego się przyczajam. Poza tym muszę przyznać, że masz dobrze zaopatrzoną bibliotekę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak "Pod nocnym niebem" czytałam, że bardzo dobra. Na szczęście tak - bardzo dużo nowości.

      Usuń
    2. Całkiem przyjemna i ciekawa historia. Z tego co pamiętam fajnie się łączą wątki na koniec, więc zapewne będzie Ci się przyjemnie czytać;p

      Usuń
    3. Już się cieszę na lekturę - na razie książkę porwała moja mama...:)

      Usuń
  8. Zazdroszczę wygranej książkowej i filmowej wersji "Atlasu chmur", sama mam w planach obie. Stosy imponujące. Podobnie jak Karkam zastanawiałam się, jak przytaszczyłaś taką stertę książek z biblioteki, teraz już wiem, że to na raty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Atlas chmur" wydanie filmowe fajne, ale to z Uczty wyobraźni chyba jednak ciekawsze. Na szczęście na raty :) Czasem się też kimś z rodziny wysłużę i jadę samochodem ;)

      Usuń
  9. Cudowne! Życzę przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Policzyłam - 24 książki, życzę przyjemnej lektury:) i czekam na recenzję Oriany F.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż 24?! Oszalałam :) Skoro mam zamówienie na Orianę to chyba wypada zacząć czytać!

      Usuń
  11. Same ciekawe pozycje! Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chyba prędko się nie pojawią - szczegónie tych swoich.

      Usuń
  12. Gratuluję nabytków i życzę udanych chwil z książkami :) Bardzo jestem ciekaw "Atlasu chmur", pozdrawiam tommy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wszyscy są ciekawi "Atlasu..." to chyba muszę zacząć czytać ;)

      Usuń
  13. :)Uśmiałam się z tego bibliotecznego stosu:) Ja przynoszę podobne,zawsze do biblioteki chodzę z plecakiem:D
    Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plecak! Na to nie wpadłam! Zawsze taszczę w torbach co jest dość nieporęczne ;/ Dziękuję :)

      Usuń
  14. Kochana, chciałabym w tym miejscu Ci bardzo podziękować za przesyłkę, z którą trafiłaś w 10! Co ja mówię - w setkę :) Książka dotarła przedwczoraj, a wczoraj... już ją skończyłam :) Przeczytałam dwa pierwsze zdania i... już nie mogłam przestać. Ja tę książkę wręcz połknęłam :) Idealnie trafiłaś w mój gust! Bardzo mi się spodobał język, którym posługuje się Larsson i muszę przyznać, że całkowicie zdetronizowała w tym momencie Lackberg :) Dziś, jak mi się uda, napiszę jeszcze recenzję. Już nie mogę doczekać się, kiedy dorwę się do kolejnych części.

    Wczoraj z kolei dotarł do mnie "Atlas chmur" i właśnie jestem na 120 stronie. Na razie wstrzymam się z opinią :) Twój stos jest świetny! Widzę sporo książek, które chętnie bym przeczytała. O paru pozycjach jeszcze nie słyszałam, więc... czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baardzo się cieszę, bo nie byłam pewna czy będzie Ci się podobać. Czekam na recenzję :)

      Szybko czytasz :) Ciekawa jestem Twojej opinii na temat "Atlasu", ja przeczytam go pewnie jak uporam się ze stosem bibliotecznym.

      Usuń
    2. Nie spałam dzisiaj całą noc, więc miałam czas na czytanie :)

      Usuń
  15. "Spójrz mi w oczy" akurat czytałam, lecz pozostałe pozycje są mi całkowicie obce, dlatego jestem bardzo ciekawa twoich wrażeń po przeczytaniu wszystkich książek z twojego stosiku. Przyjemnego czytania życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy uda mi się z wszystkimi tego nie wiem, ale będę się starać :) Dziękuję!

      Usuń
  16. ależ okazały stos ! Gratuluję, ale jednocześnie zazdroszczę wygranego "Atlasu chmur"! Przyjemnej lektury :))

    OdpowiedzUsuń
  17. O rany.... w tej bibliotece pożyczałaś czy książki wykradłaś ;-) Ale stosisko :-) Ja też wygrałam u Miqi i noszę się z zakupem pierwszej części. Pod nocnym niebem też bardzo chciałam przeczytać ale ... gdy już zdobyłam, stanęła na półce i stoi... Może mnie zmobilizujesz swoją receznją ;-)
    Trafny wybór bardzo mi się spodobał, mam nadzieję że Twoje wrażenia będą podobne.
    A Atlasu chmur strasznie zazdroszczę... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pożyczałam :D Mam dobre układy w bibliotece ;) Z wieloma książkami mam podobnie - kupię bo bardzo chcę przeczytać, a później stoją baardzo długo. Mam nadzieję, że jakoś znajdę czas na "Trafny wybór" w grudniu.

      Usuń
  18. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń