poniedziałek, 15 października 2012

Stosik nr. 2

Nałóg - tym słowem muszę określić swoją kompulsywną potrzebę posiadania książek. Najlepiej żeby były to pozycje własne, ale kiedy środków brak można obrabować też bibliotekę...To skutek dzisiejszych zakupów, jeden prezent i kilka książek z biblioteki. I co z tego, że własne czekają, a poprzedni stosik jeszcze nie całkiem przeczytany?


Tu książki własne:

Gaudi - przewodnik po dziełach słynnego architekta po hiszpańsku - prezent od Babci z Barcelony
"Róże" Leila Meacham - saga rodzinna, okazyjnie w matrasie za 10 złotych
"Zapłatą będzie śmierć" Inge Lohing - kryminał przetłumaczony na język polski przez znajomą blogerkę :) Już wkrótce drugi tom, więc nadrabiam zaległości.
"Dziedzictwo" Katherine Webb - trochę na zasadzie "mają wszyscy, mam i ja", ale tak na prawdę to od dawna chciałam przeczytać
"Chłopiec w walizce" Lene Kaaberbol i Anete Friss - nie mogłam nigdzie zdobyć, więc w końcu kupiłam

A obok prezentuje się osiołek - symbol Katalonii i również prezent - tym razem od nieocenionych Rodziców.


Stos pozycji z mojej ulubionej biblioteki:

"Ptasiek" W. Wharton i "Rzeźnia numer pięć" Kurt Vonnegut - miałam ochotę na coś ambitniejszego i padło na te pozycje
"Piękna Maria: zwierciadło mej duszy" O. Hijuelos - a taki kaprys :)
"Dziewczyna, która zniknęła" A. Burke - książka sensacyjna, czytałam recenzje i może być ciekawie
"Tron szarych wilków" C.W. Chima - trzeci tom serii Siedmiu Królestw - nie zachwyca, ale da się czytać
"Piąta pora roku" M. Kallentoft - ostatnia powieść z inspektor Malin Fors. Nie czytałam "Zło budzi się wiosną", ale chyba zaryzykuję
"Z ukrycia" E. Spindler - pierwsze spotkanie z panią Spindler, czytałam pozytywną recenzję i zobaczymy
"Tydzień w zimie" M. Willet - przeczytałam kilkanaście stron, zapowiada się ciekawie.

I na koniec stosik prezentowany za wyzwanie "Trójka e-pik":


3 komentarze:

  1. Miłego czytania życzę ! :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajne pozycje skompletowałaś, mówię tak, bo sporo z nich sama z przyjemnością przeczytałam:). Na pewien czas masz co robić, miłej lektury:).

    OdpowiedzUsuń