środa, 18 września 2013

Stos

Czy ktoś ma jakiś pomysł jak powstrzymać się od chorobliwego gromadzenia książek? Każda rada się przyda! :) Dziś stos w kształcie nierównej piramidki:



Od góry książki własne:

Hans Koppel "Ona już nie wróci" - kryminał kupiony w matrasie

Michael J. Sullivan "Pradawna stolica" - wygrana na katedrze

Matt Ruff "Miraż" - zakup w empiku

Michael Robotham "Groza" - w dużej promocji na merlinie

Aleksander Buszkow "Ostatnia Wielkanoc Imperaratora" - wygrana z konkursie na ZwB

Kate Morton "Strażnik tajemnic" - długo wyczekiwana Morton!!

Nele Neuhaus "Głębokie rany" - kupione do kompletu


Z biblioteki:

Tess Gerritsen "Ostatni, którzy umrze" - naszła mnie ochota na thriller medyczny

Leonard Rosen "Głosy chaosu" - wyjątkowo mało jest o tej książce w blogosferze...

Rolf Borjlind, Cilla Borjlind "Przypływ" - nowa książka z Czarnej Serii

Sue Eckstein "Przemilczenia" - do Trójki e-pik

Robert Graves "Ja, Klaudiusz" - jedna z książek, które chciałam przeczytać w 2013 roku

Aneta Jadowska "Złodziej dusz" - wypożyczona pod wpływem wielu pozytywnych recenzji

Mariusz Szczygieł "Zrób sobie raj" - na mojej liście od dawna

Diane Chamberlain "Zatoka o północy" - zapowiada się niezła obyczajówka

Mari Jungstedt "Czarta ofiara" - część 9 cyklu gotlandzkiego

John O'Farrell "Mężczyzna, który zapomniał o swojej żonie" - moja obecna lektura

Michael Hjorth, Hans Rosenfeldt "Grób w górach" - tom 3 o profilerze Bergmanie

Andrzej Ziemiański "Pomnik Cesarzowej Achai" tom 2 - powrót do świata Achai

Julie Orringer "Niewidzialny most" - niezła cegła jak widać na zdjęciu :)



Ten stos to mieszanina różnych gatunków, ale dominują tu kryminały. Przez dwa dni "mieszkał" u mnie też "Legion" Elżbiety Cherezińskiej, ale powędrował do mojego wujka. Po cichu liczę, że mi go pożyczy :) Widzicie to coś ciekawego?

51 komentarzy:

  1. Ależ pokaźny stos! Szczerze mówiąc nie znam żadnej z tych książek, ale Tobie oczywiście życzę przyjemnej lektury! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Artystyczny stos. Chętnie bym z niego zwinęła Szczygła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiałam się, że tyle książek w normalnym stosie się nie utrzyma ;)

      Usuń
    2. Super! Nic, tylko się cieszyć. ;) Chyba jeszcze nie miałam takiego stosu, który nie mógłby się utrzymać.

      Usuń
  3. Oszalałaś! 90% Twojego stosu bym zabrała i właśnie mi przypomniałaś, że sama mam "Ja, Klaudiusz" chyba od 1,5 roku w domu i jeszcze nie przeczytałam :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tak i przyznaję się do tego! Muszę sobie jakieś blokady na koncie w bibliotece pozakładać...

      Usuń
  4. O mamuśku, ile tu fajnych pozycji! Czytałam jedynie Grozę (jak dla mnie taka sobie) i Szczygła... cudowna! I sporo bym Ci podkradła... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się większość przeczytać :)

      Usuń
  5. Ciekawe kiedy Ty to wszystko przeczytasz? :D Stosik jest ogromny, ale też dość ciekawy. Ile bibliotek musiałaś odwiedzić? :D

    Najciekawiej paradoksalnie wygląda "Miraż" Matta Ruffa.Nie mam pojęcia co to za książka, ale rzuciła mi się w oczy jako pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie! Odwiedziłam tylko jedną bibliotekę :)Po prostu mam dużo kart :P

      "Miraż" już nawet zaczęłam czytać i myślę, że jest dobry.

      Usuń
  6. Super! Uwielbiam stosiki :)
    Ps. To ile książek jednorazowo można wypożyczyć w Twojej bibliotece ? :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam nic, miłego czytania życzę:) szkoda, że tak wiele pozycji będziesz musiała oddać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że większość z tego jednak przeczytam w ciągu najbliższych 2 miesięcy :) Dziękuję!

      Usuń
  8. Książki Morton Ci bardzo zazdroszczę i czekam na Twoją jej recenzję:)

    Stosisko ogromne. Moje jest 4 razy mniejsze, a i tak mnie przeraża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ją czytać natychmiast, ale jak widzisz zasypały mnie książki z biblioteki :)
      Ten stos to chyba w nocnych koszmarach mi się będzie śnił! ;)

      Usuń
  9. To ma być stos? Chyba MEGA STOISKO, z wypasioną zawartością!!!

    Uznanie dla twojej biblioteki, za cudowny dobór "repertuaru". A okrzyki zachwytu dla "Mężczyzna, który...."

    Ach cudowności!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie muszę mówić, że uwielbiam swoją bibliotekę :)

      Usuń
  10. Takiego stosu to ja jeszcze nie widziałam ;) świetny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem jak się powstrzymać. Jak będziesz miała jakiś patent - zdradź ;)

    Staram się patrzeć zmrużonymi oczami, żeby nie zazdrościć - za bardzo

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ale stos ! Ale cóż.. mam ten sam problem, na biurku nie ma już miejsca, a ciągle dochodzą nowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to :) niedługo będę chyba spała z książkami na łóżku :P

      Usuń
  13. Trochę mi wstyd, że żadnej z nich nie znam, a stosisko jest zaiste potężne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nooo stosik imponujący. A zdradzę ci pewien sekret:) na tę chorobę, na gromadzenie ksiażek lekarstwa nie ma:) I Bogu dzięki:)
    Miłej lektury. Mam to samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę serio nie ma lekarstwa - trochę szkoda ;) Dziękuję!

      Usuń
  15. Piękny stos, osobiście jestem ciekaw Robothama.. /tommy/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) JA też jestem ciekawa, długo na niego polowałam.

      Usuń
  16. Świetny stos, zazdroszczę Mirażu, jest na mojej liście do kupienia :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle jestem pod wrażeniem zaopatrzenia w nowości Twojej biblioteki;)
    Przemilczenia i Chamberlain mam w planach, Szczygła polecam, ciekawi mnie, czy Grób w górach trzyma poziom pierwszych dwóch części. Ale najbardziej intryguje mnie Niewidzialny most.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem czasem w szoku ile tam jest świetnych książek :)

      Usuń
  18. Mnie od kupowania książek powstrzymuje ślub na który zbieram fundusze ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się w Twojej piramidce! Od pierwszego wejrzenia :)
    "Strażnik tajemnic" jest w niej moim absolutnym numerem 1. Mam nadzieję, że kiedy w końcu zakupię sobie tę książkę, jej lektura mnie nie zawiedzie, bo oczekiwania mam spore.
    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ehh wyczekiwany "Strażnik tajemnic" leży sobie na półce i grzecznie czeka na swoją kolej.

      Usuń
  20. Ależ się obłowiłaś w bibliotece!!!

    Ja do biblioteki już od ponad roku nie chodzę :P Książki recenzenckie, i moje własne zakupy powodują, że nie ma takiego sensu.

    Żadnej z powyższych książek nie znam więc z niecierpliwością będę czekać na opinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym miała jeszcze książki recenzenckie to bym chyba musiała rzucić pracę :P

      Usuń
  21. Ile tego! powiedz mi, przyniosłaś te wszystkie książki z biblioteki na raz? chyba taczkami musiałaś po nie jechać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na raz nie - tak je stopniowo przynoszę, albo tatę wysyłam samochodem :P

      Usuń
  22. Jaka piramida książek. :) Mnie zaciekawił "Strażnik tajemnic", z chęcią podebrałabym powieść Chamberlain i jeszcze Gerritsen. To miłej lektury i dużo czasu na czytanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tradycyjny stos mi się znudził ;) Dziękuję :)

      Usuń
  23. Ile książek! :) Zazdroszczę stosu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam sposobu na powstrzymanie się przed gromadzeniem książek i nie chcę go poznawać:) Piękna piramida! Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę tu sporo pozycji dla siebie, "Głosy chaosu" bardzo chciałabym przeczytać; a "Grozę" polecam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Głosy chaosu" właśnie zaczynam i jest to dla mnie wielka niewiadoma :)

      Usuń
  26. "Zrób sobie raj" - świetna książka, rzucająca zupełnie inne światło na Czechy.
    A od chorobliwego gromadzenia książek nie można się powstrzymać, nic nie pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa tej książki, bo wiele osób mi ją polecało :)

      Usuń
  27. Kate Morton "Strażnik tajemnic" - fantastyczna książka, jedna z lepszych jakie ostatnio czytałem, do końca trzyma w napięciu.

    OdpowiedzUsuń