tag:blogger.com,1999:blog-100155521690809378.post3793944724153459140..comments2023-09-24T10:58:37.768+02:00Comments on Różności książkowe i nie tylko: Filmowo-serialowe podsumowanie rokuAgata Phttp://www.blogger.com/profile/01260162801458473472noreply@blogger.comBlogger18125tag:blogger.com,1999:blog-100155521690809378.post-63680115673848444532016-02-14T16:16:08.681+01:002016-02-14T16:16:08.681+01:0033 to całkiem sporo :)33 to całkiem sporo :)Agata Phttps://www.blogger.com/profile/01260162801458473472noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-100155521690809378.post-23568703308614850692016-02-14T16:15:15.471+01:002016-02-14T16:15:15.471+01:00Serio Grey Ci się podobał - ja się wynudziłam, tam...Serio Grey Ci się podobał - ja się wynudziłam, tam się nic nie działo :P Ale muzyka była niezła.<br />The Originals nawet nie zaczynałam, bo The Vampire Diaries w pewnym momencie strasznie mnie znudziło :PAgata Phttps://www.blogger.com/profile/01260162801458473472noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-100155521690809378.post-79271194188759446572016-02-09T22:31:17.953+01:002016-02-09T22:31:17.953+01:00Ja obejrzałam tylko 33 filmy, w tym 7 w kinie :) ,...Ja obejrzałam tylko 33 filmy, w tym 7 w kinie :) ,,Whiplash" i ,,Dzikie historie" były jednymi z najlepszych :)Alicja S.https://www.blogger.com/profile/04159503415885813015noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-100155521690809378.post-19594364744410536512016-01-07T17:50:17.629+01:002016-01-07T17:50:17.629+01:00Kinowo obracamy się w podobnym klimacie :-) Zgadza...Kinowo obracamy się w podobnym klimacie :-) Zgadzam się też z tym, że Hitman. Agent 47, Jupiter. Intronizacja i Siódmy syn, to kiepskie filmy. Za to podobała mi się Kraina Jutra i o dziwo Pięćdziesiąt twarzy Greya :D Jest to o tyle zaskakujące, że pierwszy tom ledwo przetrwałam, a reszty nie zamierzam dotykać. <br />U mnie z serialami kiepsko, zazwyczaj zaczynam, a nie kończę. Teraz na tapecie mam The Orginals (nic nie poradzę, że lubię wampiry) i mam nadzieję, że wytrwam do ostatniego sezony, bo krwiopijcy przypadli mi do gustu :-)natulahttps://www.blogger.com/profile/17175695325982491166noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-100155521690809378.post-35326858815947507502016-01-06T09:28:40.559+01:002016-01-06T09:28:40.559+01:00Ja też mam tyły, szczególnie w filmach ;)Ja też mam tyły, szczególnie w filmach ;)Agata Phttps://www.blogger.com/profile/01260162801458473472noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-100155521690809378.post-22947387367972839702016-01-06T09:23:53.363+01:002016-01-06T09:23:53.363+01:00Pozostałych nie widziałam, ale Buntownik z wyboru ...Pozostałych nie widziałam, ale Buntownik z wyboru jest świetny! Bondy i Batmany to chyba nie moja bajka :)Agata Phttps://www.blogger.com/profile/01260162801458473472noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-100155521690809378.post-9712339907069743232016-01-06T09:22:00.132+01:002016-01-06T09:22:00.132+01:00No to "prawie" tyle samo :) Ja również :...No to "prawie" tyle samo :) Ja również :)Agata Phttps://www.blogger.com/profile/01260162801458473472noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-100155521690809378.post-51961935305928114862016-01-04T22:21:07.654+01:002016-01-04T22:21:07.654+01:00Mnóstwo tu u Ciebie filmów, które dopiero mam w pl...Mnóstwo tu u Ciebie filmów, które dopiero mam w planach. O serialach nawet nie mówię, bo jak zwykle mam tyły. ;)AnnRKhttps://www.blogger.com/profile/09353203426579387041noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-100155521690809378.post-28581562843004290052016-01-04T20:39:46.055+01:002016-01-04T20:39:46.055+01:00Mnie także udało się obejrzeć sporo filmów w 2015,...Mnie także udało się obejrzeć sporo filmów w 2015, jednak w większości były to przeciętniaki :) Na wyróżnienie zasługują: Układ zamknięty, Carte Blanche, Teoria wszystkiego, Chce się żyć i nieco starszy tytuł Buntownik z wyboru :) Kontynuowałam oglądanie kolejnych Bondów i rozpoczęłam przygodę z Batmanami :)madziusiahttps://www.blogger.com/profile/14014802241618261697noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-100155521690809378.post-16618128502371059162016-01-03T19:23:15.533+01:002016-01-03T19:23:15.533+01:00Ja w zeszłym roku obejrzałam 80 filmów i kilka pow...Ja w zeszłym roku obejrzałam 80 filmów i kilka powiela się z Twoją listą. Uwielbiam "Orange is the new black" :D<br />Pozdrawiam.<br /><a href="http://houseofreaders.blogspot.com" rel="nofollow">houseofreaders.blogspot.com </a>Judyta Zhttps://www.blogger.com/profile/17970763096097744835noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-100155521690809378.post-84769401976638213722016-01-03T18:18:10.922+01:002016-01-03T18:18:10.922+01:00Trzymam kciuki! :)Trzymam kciuki! :)Agata Phttps://www.blogger.com/profile/01260162801458473472noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-100155521690809378.post-58027424522982137112016-01-03T18:17:05.569+01:002016-01-03T18:17:05.569+01:00I dlatego masz więcej czasu na czytanie ;) Mad Max...I dlatego masz więcej czasu na czytanie ;) Mad Maxa polecam, widowiskowy film :)Agata Phttps://www.blogger.com/profile/01260162801458473472noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-100155521690809378.post-81947085348791784332016-01-03T18:14:36.898+01:002016-01-03T18:14:36.898+01:00Serdecznie polecam Dzikie historie! :)Serdecznie polecam Dzikie historie! :)Agata Phttps://www.blogger.com/profile/01260162801458473472noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-100155521690809378.post-26546752473357441302016-01-03T18:13:12.716+01:002016-01-03T18:13:12.716+01:00Fargo - widziałam dopiero 3 odcinki, ale zapowiada...Fargo - widziałam dopiero 3 odcinki, ale zapowiada się ciekawie. Mad Mana nigdy nie oglądałam, może na emeryturze to zrobię jak będę miała masę czasu :P "I nie było już nikogo" mam w planach, podobnie jak Poldark :D<br /><br />Star Wars rządzą ;)Agata Phttps://www.blogger.com/profile/01260162801458473472noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-100155521690809378.post-69410134528226125802016-01-03T16:51:01.959+01:002016-01-03T16:51:01.959+01:00Muszę zacząć liczyć ile razy w danym roku byłam w ...Muszę zacząć liczyć ile razy w danym roku byłam w kinie ;) Oglądam zdecydowanie mniej filmów niż ty, ale mam plan to zmienić w tym roku ;)Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/17981347890617168694noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-100155521690809378.post-22650570924540133702016-01-03T16:26:00.518+01:002016-01-03T16:26:00.518+01:00Jeny, tyle filmów to ja nie obejrzałam chyba nawet...Jeny, tyle filmów to ja nie obejrzałam chyba nawet w ciągu pięciu lat:) Do kina chodzę raz w roku i to przy dobrych wiatrach:D A telewizji praktycznie nie oglądam wcale. Jeżeli udało mi się obejrzeć z 10 filmów (całych i takich, które chciałam) to mogę uważać się za szczęściarę:) Gratuluję! Ja chciałabym obejrzeć ostatniego MadMaxa.Gosia Bhttps://www.blogger.com/profile/14046342553256861141noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-100155521690809378.post-41659973943861150702016-01-03T15:23:16.004+01:002016-01-03T15:23:16.004+01:00Rewelacyjny wynik, też uwielbiam kino ;) Oglądałam...Rewelacyjny wynik, też uwielbiam kino ;) Oglądałam sporo z Twoich wyliczanek ;) Ale koniecznie muszę zobaczyć jeszcze "Dzikie historie".<br />Pozdrawiam ciepłozacisze.agnieszkihttps://www.blogger.com/profile/00888074461959625224noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-100155521690809378.post-13875730120321258462016-01-03T15:19:36.662+01:002016-01-03T15:19:36.662+01:00"Fargo" super, jeden z najlepszych seria..."Fargo" super, jeden z najlepszych seriali ostatnich lat. Dla mnie jednak 2015 oznacza przede wszystkim koniec "Mad Men" :( Polecam Ci ostatnią produkcję BBC na podstawie "I nie było już nikogo" Christie - super jest! I gra Aidan Turner! Może oglądałaś "Poldark" i już go znasz? :) "Orange is the new black" jest super!<br /><br />Z zeszłorocznych nominacji najbardziej mi się "Whiplash" podobało, a z ostatnio obejrzanych "Everest", "Praktykant", "Marsjanin", obejrzałam też wszystkie części "Staw Wars" :)Beatrizhttps://www.blogger.com/profile/12750357226829025965noreply@blogger.com